Sunday, October 2, 2011

....jerawat...

nak tengok muka kat cermin sekarang ni pun ngeri..
OMG...muka aku...
jerawat sedang bersuka ria bergojet riang kat muka aku
da macam cndawan tumbuh lepas ujan..
sangat rimas tengok muka sendri.
dan satu tabiat yang aku suka buat ialah picit jerawat
tak leh tahan kot..tangan ni gatal je nak picit
dan kesan nya sangat la buruk..
muka akan tinggal parut jerawat ok..
dan mengambil masa yang lame tuk ilangkan parut tu..aduhai..
mungkin faktor yang menyebabkan jerawat-jerawat ni bermaharaja lela kat muka aku sebab aku ngah tension kot,tp aku tension ke??tension la gaknya sebab ngah final exam kan..
xyah nak tension sgt la kan..huhu
so skrg ni dalam proses menghilangkan parut dan menghalang jerawat tumbuh lagi..
huhu...jerawat ooo jerawat..
jangan la ganggu hidup aku lagi..
da puas da aku hidup ngan kau selama 5 tahun yang lepas..
pergilah kau tinggalkan diri aku ni...
plezzzzz....

No comments:

Post a Comment