Saturday, February 26, 2011

saya nak balik umah laaaa!!!!!!

home sweet home..huhuhu...
hampir sebulan tak menjejakkan kaki ke rumah..
tak pernah kot..da 4 sem kt sni..ni la kali pertama aku lame tak balik umah..
ni semua angkara kebizian yang melanda diri ini..


first tak dapat balik sebab de modul part 4..yg sgt2 best..explorace tue...masuk kebun getah..masuk kebun kelapa sawit..lalu depan umah orng...hahaha...best...n yg paling penting..GROUP 17 MENANG...hahah..hebat kn kami..huhu


sebab kedua kenapa aku xleh balik umah adalah kerana program yg mewajibkan aku tuk hadir..KURSUS PROTOKOL yg bertemakan KOMUNIKASI KREATIF MAHASISWA PRODUKTIF..anjuran KELAB INSPIRASI..dlm event ni aku jd MC..hahah xleh bla..gugup bai..porgam yg sangat2 bermanfaat..banyak ilmu aku dapat..n banyak gak sindiran yg terkena kt batang idung aku..hahah....lek2..xkesah pun...tu bg pengajaran kat aku tuk jadi lebih sempurna..terima kasih TUAN HJ JALALUDIN..tahniah gak kepada KELAB INSPIRASI de kejayaan anda melaksanakan program ni..


dan sebab seterusnya kenape aku xbalik umah ialah test..omg..test aku melambak ok...tiap minggu ade test..ish..stress2,,haha..de test jumaat mlm..xkan la nk blik pg sabtu tu..mcm plak la kn sok nye da kena balik segamay plak..oh tidak..


xpe2..minggu aku balik ...jgan de sape2 berani xbg aku balik..aku da rindu giler kat umah ni...sob..sob..sob..
so untuk xtvt MITEK aku xdpat join la...xpe la kn...hehhe...
haha,,


da lame kn aku x update blog..bizi la..banyak sgt keje..
ok la..bye2..

No comments:

Post a Comment