Monday, February 28, 2011

Tolong Tegur Kalau Saya Bersalah

pe salah aku..tolong la bagitau..plezzz...merayu ni..
tak kan kite nak terus macam ni..
kite kan da lame kawan,da banyak suka duka kita lalui bersama..
kite ketawe same2..kite menangis pun same2..
kite kan da macam adik beradik..ke aku sorang je yang rase mcam tu??


tak yah la kite nak bermasam muka lagi..
rindu la nak gelak2 ngan korang sume..mcm dulu2..


dari hari tue aku cari ape salah aku??
hari2 aku pikir..ingat balik pe yang aku buat..


aku de sakitkan aty ko ke???
aku tak perasaan...tapi tolong la ingatkan aku...pe salah aku???
mmg la kadang2 pe yang aku buat..aku tak perasan benda tu ko tak suke..
tp aku tak tau..tolong la bagitahu aku..plezzz....


tolong ingatkan aku kalau aku da sakitkan hati ko..
aku sayang la kawan2 aku..tak de niat langsung nak sakit kn aty kawan2 aku..
kalau aku de wat muke kat kawan2..aku mintak maaf ea..


aku masih mencari lagi..pe salah aku..
aku harap..kite dapat same2 macam dlu..
jalan same2..mkan same2..gelak same2...


rindu kawan2 yg dlu..kawan2 yg ade time susah senang..

No comments:

Post a Comment