Friday, August 13, 2010

balik bercuti di kampung halaman

balik kampung..ooooo  balik kampung....
arini aku balik ke kampung halaman..kampung ke???leh la..
tapi sedikit panas aty coz terpakse menunggu bus selama 1 jam
penat weyh..aku pose kn..hahaha..gedik lebih..
pe ntah masalah bus 2 arini,,selalu xsampai setengah jam da muncul..
yg wat aku lg bengang..sekali sampai..2 biji bus..pe cite???
hishhh sabar je la..nseb bek pose,,
yang wat xbest kali ni..ika n tle nek bus dlu dr aku..
selalunya aku yang akan tinggalkan dyerang dlu..melambai2kan tgn kepada mereka,,
tp arini,dyerng yg lambai tgn kat aku..sedeh je rasenye,,ok GEDIK sekali lg..haha
sebelum ika n tle nek bus..kitorng ber3 berpusing2 dlm terminal 2,,,
macam org xde arah tujuan..hhaha..da penat jln..berdri diam2 tggu bas..
tgk tle..sempat lg ko ek nk peace2 kat c2..
aku pun nak gak..
muka penat tggu bas xsampai2...
besar x beg aku???
hahaha...
so,,sekarang aku da de kt umah..
berbuka puasa bersama mak n abah..sok abang aku balik pulak..
sok baru meriah berbuka puasa bersam keluarga...
hehe

No comments:

Post a Comment