Tuesday, August 17, 2010

meeting 5A's sdn.bhd

assalamualaikum...
salam ramadhan pembuka bicara hangit kali ini...
hhhaaaaaaaaaaaaaa...akhirnya tarikh yg dinantikan tiba gak..
bukan tarikh ari raya but tarikh mock meeting group aku.
seperti yg telah dirancng group aku prgram..
SINAR RAMADHAN BERSAMA ANAK YATIM.
perkara yg plg dibimbangkan sepanjg meeting berlangsung ialah.....KETAWA....coz group aku ni suka sgt ketawe n lau da mule ketawe susah plak tu nak berhenti..ish3..
ni la dye PRESIDENT campony aku..
SECRETARY aku..cantik an..yaa..idup mak..haha
next>>
ni plak treasurer nye..
seterusnya NEW REPORTER aku..
tak lupa juga kpd welfare officer...
haaa...asik dyeorng je..mn AKU????
pe jwtn aku ek??hehe..nak tau??????
 
yyaaaa...VICE PRESIDENT je..xde la gmpak mn pun..
saje je nk mengedik lbh..hahaha..
akhirnye semua nya berjalan lancar..madam kate group aku GOOD!!!
hehehe..GOOD GOOD GOOD....
enjoy la wat meeting ni walaupun sebenarnye ktrang cuak..
hahaha..da la sesat cari tempat meeting xjumpa2..huhu..
btw,,semuenya OK!!!!!..
layan la gmbar2 ni..mlas da nk menaip..



daaaa...da bis da...
bye2..                                 

No comments:

Post a Comment