Tuesday, August 10, 2010

K.A.M.I suka MAKAN

KAMI suka makan..
makan banyak2..
setiap ari selasa kt uitm ni de pasar malam..
tp dye wat ptg je xsampai malam...
so,tukar nama dye jadi pasar petang...
KAMI suka g pasar malam ni..eh tersasul lak..pasar petang ni..
sebab..................................de banyak MAKANAN...kami suka...hahaha
tp kali ni xbest sgt bab kami pergi awal sgt kot..awal ke???
mcm xbanyak sgt gerai bukak arini..yg plg sedih..abg artis yg jual air xde,,
baru je nk beli air dye..xde rezeki arini.....
petang td mak ngan aida x join...mak balik umah aida lak demam..cian dye..
tgk la gelagat ika ngan rina beli makanan..hahahaha..
hahha..korang,sory ye aku mik gambar korang senyap2..
rase2 de dak nmpak x mase aku mik gambar korang ni..??
ni lak gaya2 nk cover depan camera...
oit ainura..pat la skit snap pic tue...
pnt da aku senyum sorang2..xtau nk pilih pe..
cube tgk mamat kat sebelah aku tue...mesti dye tau aku ngah action je kan..
xpun dye nk join mik gmbar ngan aku sekali..hahha
eh xbek mengumpat..sok da pose...huhuhu...
jom tgk ainura lak...
muke bosan ngah tggu ika n rina beli yong tau fu sambil melayan aku...
xleh bla muke kamu ainura...
eh akak sikit nye makan...huhuhu
motif rina a.k.a tle bercangkung adalah.......................................
hendak berlindung dari terik matahari disedalik ainura..
ainura jd hero...hahahha....
nak mik gambar paan n d'geng td...tp dyeorng lum beli pape...so xjadi..
kepada paan...len kali aku mik gambar ko ea..huhu
pape pun..mmg best td..salmah join..sape salmah????
salmah a.k.a komander ijat...huhuhu
walaupun malu jln ngan dye bab sume org dye tegur,,pas2 jalan xpandai nk tgk depan..
salmah belanja air td..tq ye..walaupun kene kongsi...
hehhe


1 comment:

  1. anis aku like yg psal abg artis 2..huhuhu sdey sey mggu ni xdpt nk minum air yg dye jual..tp ko nk taw something x??ika kate tyme aku amik gmbo ko 2 aku kne kutuk dowh ngan dak2 laki yg kt blakang aku tp ape aku kisah biar aku dpt pahala dowg..ngehehehe..len kali kite wat cm ni lg nk x??hahahaha

    ReplyDelete