Tuesday, August 31, 2010

kerana kamu wahai QMT ku sayang...

assalamualaikum...
sudah lame kn aku tidak mengupload ini blog..ini sume kerana dye...tapi xpe..aku xkesah sebab aku sayang dye..(saje nk sedapkan aty)..xpe QMT..ko tetap dihati aku,,,
siyes minggu ni tension gler,,org len sume happy sbb da xsabar nak balik umah..aku pun happy gak sebenarnya sebab nk balik umah..tetapi kerana 'dye' ilang ingatan sekejap sal umah..
1180 soklan kena siapkan dalam mase seminggu????bg korang sikit x???
siyes bg aku cukup banyak..muak ok wat soklan yg ulang2..tp disebabkan tugas aku sebagai seorang PELAJAR...aku terima dengan aty yg terbuka..(yeke aku terima dengan aty yg terbuka????)yela 2 kot..
sepanjang hari cuti aku penuhkan dgn wat keje ni..pagi qmt.ptg qmt,mlm qmt..aku tido pun qmt tetap disisi..setia kan aku nagn qmt ni..weekkkk..geli aku..sepanjang minggu aku menghadap QMT..aku boring..korang boring???lau xboring xpe..ade aku kesah???hahahha
setakat ni baru bape ratus je siap..aduyai..aku rase macam aku da wat beribu2 kot..bile sume keje2 ni nak siap??????BOSAN GILER...(aku marah ni)..
ok la..penat plak rase nye nk merepek bnyak2..bukan penat.tp QMT da memanggil2 tu..aduhhhhhh...ye2,aku datang...


p/s...jgn suka merunggut bile dapat keje bnyak.mcm aku..chill suda..hahaha

No comments:

Post a Comment